HTML

kereszte emlékezet-mentése

mert mindig, mindent elfelejtek

Címkék

2015.02.09. 21:19 kereszte

rearmfix

Címkék: s gálya oem sysprep sys-op

Ha it operationsként feladatod a cég alap workstationimage-jének karbantartása havi szinten, nagyon beszopod, hogy a sysprepelt a windows 7-et csak háromszor engedi rearm-olni. 

A megoldás egyébként igen csúnya hack, a resysprep-elt gépen winpe-vel úgyis felbootolsz hogy gimagex-el lementsd magadnak az image-et...

nade előtte futtasd le ezt a rearmfix.cmd-t:

reg load HKLM\MY_SYSTEM "c:\Windows\System32\config\system"
reg delete HKLM\MY_SYSTEM\WPA /f
reg unload HKLM\MY_SYSTEM

akkor nem fog felbaszni az ideg, amikor következő hónapban az image update-elése után a sysprep elhasal mert túllépted a rearm count-ot.

hogy hol tart az image ebben így nézhető meg ugye az audit módban futó rendszeren:

slmgr.vbs /dlv

namaste.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kereszte.blog.hu/api/trackback/id/tr477156555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása